Vårmãrten och Raggarbilar

Vårmãrten var det här i lördags inte mycket till världen
men kul för barnen trots allt, det bästa av allt är ju att det är
gratis de två karusellerna som finns, det är BRA! 
Men de kunde ju ha en roligare karusellgubbe
som inte är alldeles uppless på sitt jobb
eller också hade han bara en dålig dag....muntergök!
Införskaffade i allafall en mössa till Indra en jättefin
kaninmössa som Anki som har VURM gjort.
Indra blev jättenöjd!
                                                                 
Kvällen bestod av ett enda stort organiserat kaos med förberedelser inför dopet på Minya så Raggarbilarna som jag skulle ha velat fota fick jag stå över.
Det kommer väl fler gånger men jag är fotosugen nu....
Snart är det både bal och student så jag får väl ladda nu, alltid nervöst men men man kan inte göra mer än det bästa man kan.

/C.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja ännu en vårmarten över!!! Raggarbilar var det inte många fina i år, jag stod redo med kameran men hittade inget kul. Vart beger vi oss på fotosafari nu då Carola, det sprudlar av sug. Helst lite liv i bilderna! Kramar Linda.

2008-05-06 @ 08:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0