Onsdagsträffen

Ännu en fin dag, strålande solsken och varmt! Hoppas att det håller i sig och att det blir en fin sommar.
Det behövs!
När vädret är fint får man vårkänslor och blir bara SÅÅ fotosugen, så min kära sambo erbjöd sig att ha lilla fröken hemma så jag kunde få en stund för mig själv, passade då på att åka ner till Fotoklubben eftesom det var onsdag. Turen gick till ångriket denna gång.
Diskuterade objektiv med Petter idag, är sugen på att införskaffa mig ett objektiv men visste dock inte om jag skulle satsa på ett zoomobjektiv eller en vidvinkel, efter att ha fått prova hans vidvinkel så är nog valet ganska lätt tror jag mig veta nu.
Nackedelen är att de är så himla dyra, och mammaledig som man är så är ju inte ekonomin den bästa.
Vad ska man satsa på i första hand mån tro.....blixt eller objektiv.
Det valet borde ju heller inte vara svårt för blixten behöver man ju i stort sett till allt så så får det nog bli....satsar nog på en blixt i första taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0