~Nostalgi~

Saknar mina älskade katter! Satt och gick igenom lite gamla bilder här på datorn och GUD vad jag saknar dom, det är ju flera år sedan jag var tvungen att göra mig av med dom, 2005 flyttade Ypsilon... om jag ändå inte var allergisk usch.
Blev ju lovad en hyposensibilisering 2005 men har fortfarande inte börjat med den, kanske skulle försöka att ta itu med den nu efter jag slutat amma.
Det var så tungt att behöva kasta in handduken och verkligen inse att situatonen var ohållbar, tänk bara själv att omplacera sina "barn" för de var verkligen som mina barn då eftersom jag inte fått några riktiga än vid den tidpunkten i mitt liv.
Allt man hade byggt upp... hade ju faktiskt en fungerande uppfödning, åkte på utställningar och ställde ut ja jag verkligen älskade det men så helt plötsligt ska man gå och bli allergisk TRAGISKT!
Zelda som t.om. var på väg att bli tv-kändis, hon var med till filminspelningen för JC´s reklamfilm som de hade i STHLM 2002. 
Men jag får trösta mig med att de har det bra nu i deras nya familjer,
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0