Lite VuxenTid

image38
Nu i två dagar har jag varit ensam hemma med barnen, R har jobbat på sitt nya jobb nu måndag och tisdag.
Ovant att va själv hela dagarna förutom de små förstås.
Man hinner inte med mycket inser jag... det är tvättning, matning, byta blöjor, byta nerspydda kläder... däremellan ska man helst hinna med och hjälpa till med allt möjligt som en snart 5 årig tjej kan hitta på och det är inte lite det!!!
Sen ska man försöka laga lite mat så man inte får en olidlig unge på halsen och så ska man äta själv också..
Telefonen ringer och man springer halvt hyseriskt och letar efter den trådlösa telefonen som när man svarat i inser att den signalerar för att batteriet är slut....SUCK!  Ett organiserat kaos eller vad kallar man det?

Minya har börjat äta lite fast föda nu så vi prövar med gröt och mosad banan och nu ikväll gick det riktigt bra.

Nu har jag i allafall fått minstingen i säng och den lite större är hos sin pappa så nu ska jag ha lite vuxentid för mig själv och surfa runt lite på nätet och se om jag hittar några intressanta distansutbildningar som man kanske kan läsa i höst.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: ricko

väldig fina kort du har tagit,jag tror att jag känner igen denna,den är nog komponnerad med indra.eller hur? tag vara på din fotobegåvning,den är absolut av bästa klass,det glädjer mig ochså att
du har vissa tankar om att läsa vidare,TAPPA INTE LUSTEN! KÄMPA PÅ!

vi ses imorgon. chao

2008-05-14 @ 17:44:15
Postat av: Anonym

Tack Ricko!
Visst är den kommponerad av Indra, tyckte det blev jättefint ja!
/C.

2008-05-14 @ 22:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0