Inspiration....nån?

image28Ingen som kan ge några tips på objekt att fotografera?
Häromdan när vi var och köpte glass så såg jag en tjej vid bankomaten med ett alldeles speciellt utseénde, hon var fin, klass och en något annorlunda stil... en skön komponering och hon verkligen stack ut från mängden fick sån plötslig lust att bara gå fram och fråga tjejen om hon kunde ställa upp på en porträttfotografering men det blev helt enkelt inte av, ska nog fundera om jag nog inte ska göra det ändå.

Idag har jag varit till Linda och där fick jag adoptera en Mårbackapelargon....TACK Linda! Ska försöka att ta hand om den på bästa sätt.
Fattar inte hur människan gör för att få så groteskt stora, frodiga pelargoner....gröna fingrar har hon minsann!

På eftermiddagen var jag och Minya på babymassage för första gången och hon njöt och stortrivdes av all uppmärksamhet hon fick av sin mamma. I kvällningen gjorde jag i ordning två pallkragar som Indra ska få så lite blommor och sätta potatis i.
I morrn ska jag äntligen få komma iväg och åka på auktion, det var en hel evighet sen sist, hoppas det finns några fynd att göra! 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan Carola, tackar!! Ännu en sen kväll vid datorn!? :) Jag satte mig lite igår kväll efter jobbet, men precis som du vill jag ha objekt att fota så det finns lite att lägga ut. Kramar!!

2008-05-15 @ 08:23:28
URL: http://lindaskoglundnilsson.bloggspot.com
Postat av: Anonym

Den här bloggen fungerar inte längre så vi finns på: http://dammbackens.blogspot.com/

2008-05-24 @ 00:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0