Fryken

image31Fryken sett ur en vidvinkels perspektiv. Fick som sagt pröva Petters vidvinkel igår och här är ett av resultaten.

Idag gjorde jag loppisfynd på Röda Korsets kupan, 4 gamla fina ramar till ett pris av 100:- billigt!! Och verkligen jättefina var de, nu är det bara att välja ut några fina foton med omsorg.

Jag älskar loppisar och auktioner, att få göra fynd är väl bland det roligaste som finns, gamla saker helst.... allt har sin egen historia.
Men givetvis kan det vara snyggt att blanda nytt och gammalt, min sambo är mer för det nya strikta, jag mer för det gamla så man får kombinera och blanda hej vilt men det funkar det med.

Idag fick jag min kamera som jag ropade in på Tradera också, fann en VATTENTÄT Minolta för en liten peng, en gammal variant med APS-rullar men jag tänkte att den kunde vara kul att ha och fotografera barnen i badhuset med.
Så småningom kanske man får för sig att ta dykarexamen, en gammal dröm sen de tidiga ungdomsåren och då kanske man får mer nytta för den.


Kommentarer
Postat av: inda

Hejsan, jag vill oxå kunna html koder, vill ha en sån där besökar räknare på min blogg, HJÄLP mig , snälla!!

Vad gör du imorgon, lust att hjälpa mig, kanske ta en promenad? Jag börjar jobba kl 3. Glad pingst, eller vad det nu heter!
Kram Linda.

2008-05-11 @ 18:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0